Organizacja
Organami przedszkola są:
- Dyrektor przedszkola
- Rada pedagogiczna
- Rada rodziców
Regulaminy
- Regulamin Rady Pedagogicznej [.doc, 83.00 kB]
- Regulamin Rady Rodziców [.doc, 46.00 kB]
Ramowy rozkład dnia
I WARIANT
- przyprowadzanie dzieci: od godz. 6.00 do godz. 8.00
- odbieranie dzieci: od godz. 15.00 do godz. 17.00
6.00 - 8.30
Schodzenie się dzieci. Zabawy indywidualne i grupowe. Rozmowy okolicznościowe i zaplanowane. Zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne.
8.00 – 13.00
BEZPŁATNE NAUCZANIE, WYCHOWANIE I OPIEKA.
8.30 - 9.00
Czynności porządkowo-higieniczne. Doskonalenie czynności samoobsługowych. Przygotowanie do śniadania. Śniadanie.
9.00 - 10.00
Działalność wynikająca z inicjatywy dzieci. Sytuacje wprowadzające do tematyki dnia.
10.00 - 11.30
Zajęcia organizowane przez nauczyciela, wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju. Realizacja podstawy programowej wychowania przedszkolnego. Realizacja programów autorskich. Pobyt na świeżym powietrzu, spacery. Gry i zabawy organizowane oraz inspirowane przez dzieci. Udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom.
11.30 – 12.30
Czynności porządkowo-higieniczne. Doskonalenie czynności samoobsługowych. Przygotowanie do obiadu. Obiad. Grupa I przygotowuje się do odpoczynku.
12.30 – 14.30
Grupa I odpoczynek. Grupa II, III, IV - zajęcia relaksacyjne, słuchanie bajek literackich i muzycznych. Pobyt na świeżym powietrzu - obserwacje przyrodnicze, proste prace porządkowe w ogrodzie, gry i zabawy ruchowe.
14.30 - 15.00
Czynności porządkowo-higieniczne. Doskonalenie czynności samoobsługowych. Przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek.
15.00 - 17.00
Zabawy zorganizowane lub dowolne. Indywidualna praca stymulacyjna lub korekcyjno-kompensacyjna. Zabawy wynikające z zainteresowań dzieci. Kontakty indywidualne. Czynności porządkowe w klasie. Rozchodzenie się dzieci.
II WARIANT ( tylko dla dzieci chodzących na dwie zmiany)
- przyprowadzanie dzieci: od godz, 9.00 do godz. 11.00
- odbieranie dzieci: od godz. 18.00 do godz.19.00
9.00 - 10.00
Działalność wynikająca z inicjatywy dzieci. Sytuacje wprowadzające do tematyki dnia.
10.00 – 11.30
Zajęcia organizowane przez nauczyciela, wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju. Realizacja podstawy programowej wychowania przedszkolnego. Realizacja programów autorskich. Pobyt na świeżym powietrzu, spacery. Gry i zabawy organizowane oraz inspirowane przez dzieci. Udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom.
11.30 - 12.30
Czynności porządkowo-higieniczne. Przygotowanie do obiadu. Obiad. Grupa I przygotowuje się do odpoczynku.
12.30 - 14.30
Grupa I odpoczynek. Grupa II, III, IV - zajęcia relaksacyjne, słuchanie bajek literackich i muzycznych. Pobyt na świeżym powietrzu - obserwacje przyrodnicze, proste prace porządkowe w ogrodzie, gry i zabawy ruchowe.
13.00 – 18.00
BEZPŁATNE NAUCZANIE, WYCHOWANIE I OPIEKA
14.30 - 15.00
Czynności porządkowo-higieniczne. Przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek.
15.00 - 17.00
Zabawy zorganizowane lub dowolne. Indywidualna praca stymulacyjna lub korekcyjno-kompensacyjna. Zabawy wynikające z zainteresowań dzieci. Kontakty indywidualne. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna.
17.00 - 17.30
Czynności porządkowo-higieniczne. Doskonalenie czynności samoobsługowych. Przygotowanie do kolacji. Kolacja.
18.00 – 19.00
Rozchodzenie się dzieci. Zabawy dowolne podejmowane z własnej inicjatywy. Kontakty indywidualne z nauczycielem.Zabawy inspirowane przez nauczycielki. Zabawy relaksacyjne. Czynności porządkowe 19.00 - Zakończenie pracy przedszkola.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 05-01-2023 - Edycja treści
- 07-02-2022 - Edycja treści
- 09-11-2015 - Edycja treści
- 18-05-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
- 17-06-2011 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 692